Egyéb számok

 

Yo Ho (A Pirates Life For Me)  

Yo ho, yo ho, a pirate's life for me.
We pillage plunder, we rifle and loot.
Stand up me hearties, yo ho.
We kidnap and ravage and don't give a hoot.
Stand up me hearties, yo ho.

Yo ho, yo ho, a pirate's life for me.
We extort and pilfer, we filch and sack.
Stand up me hearties, yo ho.
Maraud and embezzle and even highjack.
Stand up me hearties, yo ho.

Yo ho, yo ho, a pirate's life for me.
We kindle and char and in flame and ignite.
Stand up me hearties, yo ho.
We burn up the city, we're really a fright.
Stand up me hearties, yo ho.

We're rascals and scoundrels, we're villains and knaves.
Stand up me hearties, yo ho.
We're devils and black sheep, we're really bad eggs.
Stand up me hearties, yo ho.

We're beggars and blighters and ne'er do-well cads,
Stand up me hearties, yo ho.
Aye, but we're loved by our mommies and dads,
Stand up me hearties, yo ho.
Yo ho, yo ho, a pirate's life for me....

 

I Wanna Be Like You  


Now I'm the king of the swingers
Oh, the jungle VIP
I've reached the top and had to stop
And that's what botherin' me
I wanna be a man, mancub
And stroll right into town
And be just like the other men
I'm tired of monkeyin' around!

Oh, oobee doo
I wanna be like you
I wanna walk like you
Talk like you, too
You'll see it's true
An ape like me
Can learn to be human too

Now don't try to kid me, mancub
I made a deal with you
What I desire is man's red fire
To make my dream come true
Give me the secret, mancub
Clue me what to do
Give me the power of man's red flower
So I can be like you

Oh, oobee doo
I wanna be like you
I wanna walk like you
Talk like you, too
You'll see it's true
An ape like me
Can learn to be human too

Oh, oobee doo
I wanna be like you
I wanna walk like you
Talk like you, too
Oh, oobee doo
I wanna be like you
I wanna walk like you
Talk like you, too
You'll see it's true
An ape like me
Can learn to be human too

 

Poor Unfortunate Souls  

I admit that in the past I've been a nasty
They weren't kidding when they called me kinda strange
But you'll find that nowadays
I've mended all my ways
Repented, seen the light, and made a change
And I fortunately know a little secret
It's a talent that I always have possessed
And dear lady, please don't laugh
I use it on behalf
Of the miserable, the lonely, and depressed

PATHETIC!

Poor unfortunate souls
In pain
In need
This one longing to be thinner
That one wants to get the girl
And do I help them?
Yes, indeed!
Those poor unfortunate souls
So sad
So true
They come flocking to me crying
"Will you help us, pretty please?"
And I help them!
Yes I do!

The men up there don't like a lot of blabber
They think a girl who gossips is a bore!
Yes on land it's much preferred for ladies not to say a word
And after all dear, what is idle prattle for?
They're not all that impressed with conversation
True gentlemen avoid it when they can
But they dote and swoon and fawn
On ladies who withdrawn
It's she who holds her tongue who gets a man

Poor unfortunate souls
Go ahead!
Make your choice!
I'm a very busy person and I haven't got all day
It won't cost much
Just your voice!
Those poor unfortunate souls
So sad
So true
If you wanna cross the bridge, my sweet
You've got the pay the toll
Take a gulp
Take a breath
Go ahead
Sign the scroll
Nick and Kevin
Now I've got her, boys
The boss is on a roll
You poor unfortunate souls

In pain
In need
This one longing to be thinner
That one wants to get the girl
And do I help them?
Yes, indeed!
Those poor unfortunate souls
So sad
So true
They come flocking to me crying
"Will you help us, pretty please?"
And I help them!
Yes I do!

Those poor unfortunate souls

 

Eternity  

Looking at a picture of you in my hands
Wondering if I'm ever gonna see you again

Without you I don't know how my life will be
But I believe
It's not goodbye
Cause I will remember you
And I will see you again
When I rise
Cause I know and I believe 
I will see you in eternity

So close yet so far
But in my heart you're here with me
You did not leave
You just went to live in eternity

Without you I dont know how my life will be
But I believe
It's not goodbye
Cause I will remember you
And I will see you again
When I rise
Cause I know and I believe 
I will see you in eternity 

We will live in the light of the sun again
Dancing in the river of life and
Knowing that'll never end
Forever by your side

We'll never have to say goodbye
Cause I will remember you
And I will see you again
When I rise
Cause I know and I believe 
I will see you in eternity

It's not goodbye
Cause I will remember you
And I will see you again
When I rise
Cause I know and I believe 
I will see you in eternity
I will see you in eternity

 

Higher Love  

Think about it,

there must be higher love.

Down in the heart or hidden in the stars above.

Without it,

Life is wasted time.

Look inside you're heart and I'll look in mine.

 

Things look so bad everywhere.

In this whole world what is fair?

We walk the line and we try to see.

Fallen behind what could be?

 

Bring me a higher love.

Bring me a higher love.

Bring me a higher love.

Where's that higher love I keep thinking of?

 

The worlds turning,

and we're just hanging on.

Facing out fear,

standing out there alone.

Yearning, and its real to me.

Must be someone

who's feeling for me.

 

Things look so bad everywhere.

In this whole world what is fair?

We walk the line and we try to see.

Fallen behind what could be?

 

Bring me a higher love.

Bring me a higher love.

Bring me a higher love.

I've got higher love, higher love.

 

I will wait, forever.

I'm not too late for bed.

Until then I'll sing my song.

To spend the night alone.

 

Bring me a higher love.

Bring me a higher love.

Bring me a higher love.

Where's that higher love I've been thinking of?

 

Bring me a higher love.

Bring me a higher love.

Bring me a higher love.

Where's that higher love I keep thinking of.

 

Bring me a higher love. (Bring me a higher love)

Bring me a higher love. (Whoo!)

Bring me a higher love. (Bring me a higher love)

Bring me a higher love.

 

Bring me a higher love.

Bring me a higher love.

Bring me a higher love.

 

Don't Tell Anyone  

I wrote this lyric for you, all by myself
What makes you think I need you, or anybody else?
But when you see me walking, just staring at my feet,
Cause I'm not all about you, I'm already complete.

I hope this doesn't make you cry,
But I don't wanna make you mine,
I told you for the millionth time,
That I don't need you in my life.

But you can see through me (yeah)
And how you get to me,
You know I'm just a fraud,
I'm just afraid I feel the same,
But don't tell anyone
Don't tell anyone

I wake up thinking of you, and that weirds me out.
I try not to call you, but I can't do without.
Hearing your voice tell me, that I am on your mind,
It wouldn't work to rush this, I'll come around in time.

I hope that you can understand,
But now I don't know where I stand,
I'd rather hide begind these walls,
Pretending I don't care at all

But you can see through me (yeah)
And how you get to me,
You know I'm just a fraud,
I'm just afraid I feel the same,
But don't tell anyone
Don't tell anyone

Life keeps going on,
The world keeps spinning round
Can't we stop going in circles?
Am I afraid of what they'll say?
What you confuse to see-- you and me

But you can see through me (yeah)
And how you get to me,
You know I'm just a fraud,
I'm just afraid I feel the same,
But don't tell anyone
Don't tell anyone

But you can see through me
And how you get to me,
You know I'm just a fraud,
I'm just afraid I feel the same,
But don't tell anyone
Don't tell anyone

 

Hey We're Gonna Be Alright  

Isn't it strange
Ain't it a shame
People walking down broadway begging for change
We just walk by don't hear that they cry 
We just keep on talking on our two-ways 
Oblivious to other people's pain
Gotta open up our eyes
Gotta read between the lines
Gotta listen to the sound

This is the life
It's harder than it looks
You never get enough
The time keeps flying
The life
You only get one shot
So give thanks for what you got
Right now, ooh-whoah
Don't you worry
Hey we're gonna be alright
We're gonna be alright
Gonna be alright, yeah

(whoo!) hey! hey! hey! hey!

You feel so alone
Your problems at home
They always seem to follow you
Wherever you go
Caught in a daze
Wish you could change
But you always tell youself
That hope seems a million miles away
Gotta wake up from your sleep
Gotta stay awake to breathe
Gotta open heart and believe, ohh

This is the life
It's harder than it looks
You never get enough
The time keeps flying
The life
You only get one shot
So give thanks for what you got
Right now, ooh-whoah
Don't you worry
Hey we're gonna be alright
Hey we're gonna be alright
Gonna be alright, yeah

hey! hey! hey! hey!

One,Two,Three, yeah!

It's a roller coaster ride
Up and down and side to side
Just shout to get it right

This is the life
It's harder than it looks
You never get enough
The time, (whoo)
Keeps flying
The life
You only get one shot
So give thanks for what you got
Right now, ooh-whoah
Don't you worry
Hey we're gonna be alright
Hey we're gonna be alright
Gonna be alright, yeah

hey! hey! hey! hey! whoo!

 

American Dragon Theme Song  

He's cool, he's hot like a frozen sun.
He's young and fast, he's the chosen one.
People, we're not bragging,
He's the American Dragon.
He's gonna stop his enemies with his dragon power,
Dragon teeth, dragon tail, burning dragon fire,
A real live wire!

American Dragon,
American Dragon,
He's the American Dragon, (break down with the dragon!)

His skills are getting faster with Grandpa the Master,
His destiny will walk up streets, showtime, baby, for the legacy!

American Dragon,
American Dragon,
American Dragon,
American Dragon, YOW!!!

 

Appreciate  

There's a man dying on the side of the road,
Won't make it home tonight.
He was driving fast on his cellular phone,
That's how he lived his life.
And while he was hangin' by a thread
these were the final words he said

My girl turns sweet sixteen today,
She's beautiful, so beautiful.
It might get rough sometimes
but I hope she keeps her faith.(hope she keeps her faith)
I wish I grabbed a chance to say to her
Life is too short so take the time and appreciate


There's a women crying on the kitchen floor,
She got a call tonight.
Now she's trembling outside her daughter?s door
Walks in and holds her tight
Wondering how and where to start,
Is there a way to shield her heart? 


My girl turns sweet sixteen today,
She's beautiful, so beautiful.
It might get rough sometimes but I hope she keeps her faith.(hope she keeps her faith)
I wish I grabbed the chance to say to her
Life is too short so take the time and Appreciate

Any but a loving way
It heard along the way
Don't be afraid to open up
And use the time you have before it fades
Show your love today


My girl turns sweet sixteen today,
She's beautiful, so beautiful.
it might get rough sometimes
but I hope she keeps her faith.(hope she keeps her faith)
I wish I grabbed
chance to say to her
Life is too short so take the time and appreciate.
Life is too short so take the time and appreciate.

 

Move On  

Wouldn't it be nice if I had some tissues
Wipe away the tears that's right you got issues
While you keep asking questions well I don't care
And how many times will it take you to figure out
How much I hate you I'm right, you're wrong, move on

Cause you love me
And I hate you
I'm right
You're wrong
Move on

Wouldn't it be nice if you stopped whining
And telling all your friends that I've been lying
You can trust me when I tell you we're through (we're through)
And how many times will it take you
Do the math me minus you
I'm right, you're wrong move on

Cause you love me
And I hate you
I'm right
You're wrong
Move on

How many feelings will you harbor
Get over it your friends are so much hotter (oh yeah)
I'm right, you're wrong, move on
I'm right, you're wrong, move on

Cause you love me
And I hate you
I'm right
You're wrong
Move on

Cause you love me
And I hate you
I'm right
You're wrong
Move on

 

A Little Bit Longer  

Got the news today
But they said I had to stay
A little bit longer and I'd be fine
When I thought it'd all be done
When I thought it'd all been said
A little bit longer and I'll be fine

But you don't know what you got 'til it's gone
And you don't know what it's like to feel so low
And every time you smile or laugh you glow
You don't even know, no, no.
You don't even know.

All this time moves by
Still no reason why
A little bit longer and I'll be fine.
Waitin' on a cure
But none of them are sure
A little bit longer and I'll be fine

But you don?t know what you got 'til it's gone
You don?t know what it?s like to feel so low.
And every time you smile or laugh you glow
You don?t even know, no, no.
You don?t even know, no, no.
You don?t even know, no.

But you don't know what you got 'til it's gone.
And you don't know what it's like to feel so low, yeah!
And every time you smile or laugh you glow
You don?t even know!
Yeah!

So I'll wait 'til kingdom come.
All the highs and lows are gone.
A little bit longer and I'll be fine.
I?ll be fine.

 

Take a Breath  

I walked across a crowded street
A sea of eyes cut through me
And i saw you in the middle
Your upset face
You wear it well
Camouflage the way you feel
When everything's the matter

We've all been down that road before
Searching for that something more
Worlds are spinning round
There's no time for slowing down
So won't you take a breath, just take a breath
People change and promises are broken
Clouds can move and skies will be wide open
So don't forget to take a breath

We blink our eyes life's rearranged
To our surprise it's still okay
It's that way things happen
Summer comes and then it goes
Hold on tight and brace for cold
It's only for a moment

We've all been down that road before
Searching for that something more
Worlds are spinning round
There's no time for slowing down
So won't you take a breath, just take a breath
People change and promises are broken
Clouds can move and skies will be wide open
So don't forget to take a breath

Life isn't suffocating
Air isn't overrated

Worlds are spinning round
There's no time for slowing down
So won't you take a breath, just take a breath

Worlds are spinning round
There's no time for slowing down
So won't you take a breath, just take a breath
People change and promises are broken
Clouds can move and skies will be wide open
So don't forget to take a breath

Worlds are spinning round
There's no time for slowing down
So won't you
So don't forget to take a breath

 

We Got The Party (With Hannah Montana)  

C'mon guys tell me what we're doing
We're hangin' round when we could be all over the place
The sun is shinin' just the way we like it
Let's get out of this hallway show the world our face

It's Friday but there's no where to go 
Anywhere is cool but we not goin' home
We can do anything we wanna do
It's all up to me and you

Turn this park into a club
The stars are lights 
And the moon is a vibe from above
Skateboards here's our ride
So pull on up
Everyone is waiting for us
Anywhere we are 
Anywhere we go
Everybody knows
We got the party with us

Radio let me be your DJ
I'll turn you up keep us movin' 'til we're on a roll
Everyone is dancin' to their own beat
And lettin' go everybody here's got a soul

It's Friday and there's no where to be
We're kickin' it together it's so good to be free
We got eachother and that's all we need
The rest is up to you and me

Turn this park into a club
The stars are lights 
And the moon is a vibe from above
Skateboards here's our ride
So pull on up
Everyone is waiting for us
Anywhere we are 
Anywhere we go
Everybody knows
We got the party with us
Anywhere we are 
Anywhere we go
Everybody knows
We got the party with us

We got the party
We got the party

Life is for dreamers 
And I'm a believer that
Nothing can stand in our
Way today let's find a place to play

Turn this park into a club
The stars are lights 
And the moon is a vibe from above
Skateboards here's our ride
So pull on up
Everyone is waiting for us
Anywhere we are 
Anywhere we go
Everybody knows
We got the party with us
Anywhere we are 
Anywhere we go
Everybody knows
We got the party with us

Turn this park into a club
The stars are lights 
And the moon is a vibe from above
Skateboards here's our ride
So pull on up
Everyone is waiting for us
Anywhere we are 
Anywhere we go
Everybody knows
We got the party with us
Anywhere we are 
Anywhere we go
Everybody knows
We got the party with us

 

 

 

 


Oldalmenü
Naptár
Szavazás
Mien az oldalam?
Nagyon király!
Lehetne jobb is!
Elmegy!
Töröld le, de gyorsan!
Diavetítő